کمک و مشاوره

مناسب ترین دستگیره برای کابینت سفید

دستگیره برای کابینت سفید

انتخاب درست و خرید دستگیره برای کابینت سفید یکی از مسائلی بوده که مشتریان بارتویراق همواره با آن دست به گریبان بوده‌اند کابینت های سفید در کشور ما بسیار پر طرفدار هستند شاید دلیل این است که ملت ریسک پذیری نیستیم و انتخاب رنگ سفید برای کابینت ها یک راه کم خطر است. بله درسته رنگ سفید برای کابینت یک راه بسیار کم ریسک زیرا با هر نوع رنگ موجود در فضای خانه قابل هماهنگی است و در عین حال رنگ سفید باعث ایجاد احساس باز بودن فضا و بزرگتر نشان دادن محیط آشپزخانه را سبب می‌شود. از این جهت انتخاب دستگیره برای کابینت های سفید رنگ یک چالش برای افراد است در این نوشته به معرفی نکاتی برای انجام یک خرید مناسب با کابینت های سفید پرداخته ایم.

رنگ دستگیره کابینت سفید

اهمیتی ندارد چقدر برای کابینت های سفید خود هزینه میکنید، کابینت های شما از نوع کابینت های گران‌قیمت باشد یا اکونومیک، شاید این یک قانون نانوشته باشد که کابینت سفید همواره شیک باید باشند. بنایراین با یک انتخاب درست در رتگ دستگیره کابینت سفید شما می توانید این زیبایی را دو چندان کنید، رنگ های متنوعی را می‌توان برای کابینت های سفید در نظر گرفت، رنگ هایی مانند مشکی مات، طلایی براق و مات، سیلور که یکی از پرطلب ترین دستگیره کابینت های سفید است و حتی خود رنگ سفید که در مواقعی شاید یک ریسک بزرگ باشد و ما در بارتو یراق این گزینه را توصیه نمی‌کنیم ولی اگر با هماهنگی و هارمونی درست با سایر عناصر موجود در فضای آشپزخانه انتخاب شود می‌تواند به زیبایی کابینت های شما بیافزاید و نتیجه پایانی همه را شگفت زده کند. در ادامه این نوشته به بررسی بهترین رنگ ها برای کابینت های سفید پرداخته ایم تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

دستگیره های کابینتی و کمدی پیشنهادی

کابینت سفید با دستگیره طلایی

کابینت های مدرن های گلاس سفید و یا حتی کابینت های سبک نئوکلاسیک ساخته شده از ورقه های ممبران سفید به خوبی با رنگ طلایی دستگیره کابینت ایجاد هماهنگی می‌کند رنگ طلایی انتخاب شده برای دستگیره می‌تواند طلایی براق باشد یا طلایی مات. رنگ طلایی براق برای کابینت های گلاس براق مناسب است، شفافیت و براق بودن دستگیر در کنار سطح صاف و سیقلی ورقه  های گلاس به خوبی خود نمایی می‌کند و اگر میزان نور محیط به قدر کافی باشد باعث بزرگتر دیده شده فضای آشپزانه می‌شود و این مورد برای آشپزخانه های کوچک بسیار عالی است. رنگ طلایی مات نیز به همان گونه است یعنی با کابینت های هایگلاس سفید براق هماهنگ است شاید یکی از خوبی های دستگیره طلایی مات عدم لک پذیری است و با خیال راحت و بدون نگرانی از حا موندن جای دست بروی آنها استفاده کنید این مورد در تمامی دستگیره های مات مانند سیلور مات و مشکی مات نیز صادق است.

کد 25 نصب شده

دستگیره مشکی برای کابینت سفید

رنگ مشکی شاید تا ابتدای سال نگارش این نوشته یعتی 1400 زیاد ترند و محبوب نبود لاقل در کشور ما زیاد به رنگ مشکی به عنوان دستگیره کابینت توجهی نمی‌شد حتی اکثر تولید کنندگان برتر داخلی امسال رنگ مشکی را به مجموع دستگیره های خود اضافه کردن، تولید کننده و سازندگان دستگیره و یراق آلات کابینت در مقابل این حجم از ذرخواست برای رنگ مشکی به عنوان دستگیره کابینت همگی رو به مشکی کردن دستگیره های خود کردن. زمانی که حجم بیشتر کابینت های تولیدی به رنگ سفید است و زیبایی دستگیره مشکی بروی آن به عنوان رنگ مخالف چشم نوازی می‌کند و به نوعی الگو برداری مصرف کننده ایرانی از ترند های روز دنیا موجب افزایش درخواست برای دستگیره مشکی شد و شما برای انتخاب دستگیره مشکی برای کابینت های خود مشکلی زیادی نخواهید داشت به عیر از این که دستگیره های دو پیچ را با تک پیچ ست کنید در بارتویراق ست و ترکیب های مناسب به شما ارائه می‌شود.

ارسالی از دستگیره ممیران بارتو کد 125

کابینت سفید با دستگیره نقره ای

شاید اگر مسئولیت خرید دستگیره کابینت های خود را به طراح و یا کابینت کار خود بسپارید بدون شک در 90 درصد مواقع هنگام تجویل کابینت خود با دستگیره های نقره ای مواجه خواهید شد مخصوصا اگر کابینت های شما به رنگ سفید باشد. کابینت سفید با دستگیره نقره ای یک راه حلی است که همیشه جواب می‌دهد و بدون هیچ ریسک می‌تواند نسبت به خرید آن اقدام کنید. دستگیره های نقره ای یا همان کروم در دو حالت براق و مات ارائه می‌شوند، کروم براق همان رنگ نقره ای است و رنگ کروم مات به اسم های دیگری نیز شناخته می‌شود مانند سیلور، سیلور مات، استیل مات و ساتن نیکل. با انتخاب رنگ نقره ای به عنوان دستگیره برای کابینت سفید شاید ریسک زیادی نکرده باشید و در نهایت از انتخاب خود راضی باشید ولی پیشنهاد بارتویراق این است برای تجربه ای متفاوت می‌توانید گزینه های دیگری را در نظر داشته باشید.

نصب شده کد128 و 140 نایس سیلور

زیتونی آنتیک برای کابینت های نئوکلاسیک سفید

اگر کابینت ها و یا کمد های دیواری شما به سبک نئوکلاسیک طراحی شده و صفجه کابینت و پنل های بین کابینتی نصب شده در طرج های چوب و زیتونی و یا رنگ سفید است می‌توانید از دستگیره کابینت ممبران در رنگ های زیتونی و زیتونی آنتیک برای دستگیره کابینت های خود استفاده کنید. رنگ زیتونی بسیار با رنگ سفید هماهنک است. در بارتویراق مدل هایی از دستگیره کابینت ترکیه ای در رنگ های زیتونی آنتیک موجود است که می‌توانید برای کابینت خود استفاده کنید، تصویر زیر نمونه نصب شده یکی از همین دستگیره ها است.

نصب شده کد 125 و 128 زیتونی

دستگیره برای کابینت سفید قهوه ای

انتخاب دستگیره برای کابینت سفید قهوه ای یکی از پر چالش‌ترین انتخاب ها است. به طور کلی انتخاب وخرید دستگیره کابینت های دو رنگ مانند سفید طلایی و سفید قهوه ای یکی از چالش هایی است که مشتریان ما با آن بسیار درگیر هستند برای کابینت های دو رنگ سفید طلایی که بیشتر سبک نئوکلاسیک ساخته شده از ورقه های ام دی اف ممبران هستند پیشنهاد ما دستگیره های کابینت سرامیکی دارای پایه های طلایی است ولی برای کابینت های سفید قهوه ای که در سبک های مدرن  ساخته می شوند مسئله ای بود که در همین اواخریکی از مشتریان بارتو با آن درگیر بود وبا یک انتخاب درست توانست دستگیره خود را انخاب کند ترجیچ مشتری عزیزمان به این ترتریب بود که برای قسمت ها و درب های سفید رنگ کروم و برای قسمت ها و درب های قهوه ای کابینت رنگ طلایی براق را انتخاب کرد و نتیجه پایانی هم فوق‌العاده بود، تصاویر ارسالی از همین مشتری عزیزمان را در پایین قرار داده ایم می توانید مشاهده کنید.

دستگیره قهوه ای برای کابینت سفیدو انتخاب دستگیره کروم برای درب های سفید کابینت های هایگلاس براق که یک تصمیم هوشمندانه است.

ذستگیره نقره ای برای کابینت سفید

تصمیم بگیرید کدام رنگ و مدل به عنوان دستگیره برای کابینت سفید شما مناسب است.

رنگ های بررسی شده برای کابینت های سفید در این نوشته از بارتوبلاگ عبارتند از مشکی مات، طلایی براق و مات، رنگ سیلور و رنگ زیتونی است، بررسی این رنگ ها بر طبق میزان سفارش های مشتریان بارتو در طی این چند سال فعالیت بارتویراق به عنوان فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت انتخاب شده است. شاید سلیقه شما چیز دیگری باشد همان طور که بار ها اعلام کرد ایم اصل انتخاب سلیقه مشتری است پس انتخاب نهایی با شماست می‌توانید از میان این رنگ ها دستگیره برای کابینت سفید رنگ خود انتخاب کنید و یا سایر مدل ها را مورد بررسی قرار دهید.

در پایان این نوشته با امید به اینکه شما را در انتخاب رنگ دستگیره برای کابینت سفید راهنمایی کرده باشیم، پیشنهاد می‌کنیم نوشته‌ای تحت عنوان جنس دستگیره کابینت را مطالعه فرمایید تا قبل از خرید اطلاعات کافی در رابطه با جنس و مواد تولیدی  و هم چینین روش های آبکاری دستگیره و یراق آلات کابینت را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *